סיני מעודה מגיש ביצוע באידיש ל'יצחק אלחנן' • האזינו

דוד קליגר No Comments on סיני מעודה מגיש ביצוע באידיש ל'יצחק אלחנן' • האזינו

המילים בעברית אותם כתב והוציא לפני כ-3 שנים הגראמער אהרל'ה ויינטרוב על משלו הידוע של ר' יצחק אלחנן ספקטור זיע"א, קיבלו תרגום ומלבוש חדש ע"י משפחת ניימאן וסיני מעודה לשפת האידיש, על העיבוד הופקד משה אברהם (מושמוש) • האזינו

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני כ-3 שנים יצא הגראמער אהרל'ה ויינטרוב עם השיר 'יצחק אלחנן שמאלה' על המשל המיוחס לגאון הקדוש רשכבה"ג רבי יצחק אלחנן ספקטור זיע"א רבה של קובנא, שבהיותו צעיר התקשה בלימודו, וכמעט שהעבירוהו מהחיידר לעבוד אצל הסנדלר. וכאן מגיע תיאור מה היה קורה אילו אכן היה נשבר באותם רגעים קשים… אך האמת שלא נפל באותם זמנים גורליים, אלא ישב ושקד בעולמה של תורה ביגיעה אדירה, עד שזכה להגיע למדרגתו העצומה להיות רבן של כל בני הגולה.

בימים אלה עם תחילת זמן אלול מגיש הזמר סיני מעודה ביצוע למילים ובאידיש, יחד עם ילד הפלא יענקי ליכטנשטיין כשכתיבת הגראמען נעשתה על-ידי משפחת ניימן מארצות-הברית כשסיני מוסיף גם הוא מאוצר המילים האידישאי שלו, הלחן הוא של פינקי וועבר ועל העיבוד הופקד המעבד והמפיק המוזיקלי משה אברהם (מושמוש).

סיני שזכור מלהיטיו "אספרה", "רחל אמנו", "אמר ר' יוסי" ו"דע דע" שיצא לא מזמן, עושה בימים אלו קאמבק מוזיקלי ושב להקליט בימים אלו חומרים חדשים ומגוונים שייצאו במהלך השנה הקרובה.



0 תגובות